Sivut

sunnuntai 24. elokuuta 2014

Monet päivän asut kerralla

 
 Puoli cyber päivä ja täysin cyber päivä uuden liparin mekon kanssa.

Steampunk kokonaisuus kirppikseltä (Eli paita ja hame) yhteensä 6€

 Olin yber goth päivä.
Lipparin perustaja Drew Bernstein otti ja kuoli, ilmeisesti itsemurhaan joten lauantai oli kunnioita muistoa laittamalla lemppari lipparin vaate päälle päivä, Itse valitsin ihanan Insecticide mekon jonka ostin misantrellalta jokunen aika sitten :)


Askartelin iiiihan itse jalka harnessit :) Aion tehdä ne käsiinkin vielä.

Ostin myös uudet silmälasit x 2 , Roguen Tiinalta mihin vaan liitettävän ison rusetin.
Ja olen koko kesän himoinnut Tigerista kuplapyssyä... noh nyt se tuli ostettua : DD
 

5 kommenttia:

  1. Kuplapyssy! Kuulostaa ihan ylihienolta! Oon ilmiselvästi käynyt liian harvoin ja laput silmillä Tigerissa ku oon moisen missannu! Pitääköhän käydä kans hakee! :D

    Ja nuo sun jalkaremelit on ihan mielettömän hienot!

    Ja siniset lasit passaa sulle aivan mainiosti! (:

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana idea nuo jalkaharnessit<3

    VastaaPoista
  3. oon yber kade tuosta pvc asusta. :) Molemmat osat ehdottomasti omalla hankintalistalla, harmi vain että harvoin tulee vastaan Oil Spilliä joka mahtuisi mun ihroille. :D Kerro mulle, minkä värinen toi Insecticide mekko oikeesti on, tuntuu että kaikki kuvat vääristää sen väriä erilaiseksi, onko se hopeinen vai vihreä vai mikä mikä? :D

    VastaaPoista
  4. Mulla on oil spillin -koon housut ja on muuten hyvät mutta armotta 5cm liian lyhyet :D ja sit toi korsettitoppi on kans L ja ehkä hiukan jopa iso L, lipparin koiksi. Muistaakseni Iris Noirilla on Oil spillia ainakin xl:ään asti :) Ja tuo mekko... se on... Vihreä-violetti oikasti, sellasen ihme kuoriaisen värinen, skarabee ötökän siis.

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)