Sivut

sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Meikkileikkejä X 2


Heipsis,
 tiedättkö sen tunteen, kun katsot peiliin ja huomaat näyttäväsi mahtavalta?
Lauantai aamu toi minulle sellaisen valaistumisen.
 Maano sain naamani valmiiksi ja katsoessani peiliin olin HALTIOISSANI!!
  Ahahahah eiks oo nyt hyvä läppä : D
(Olin siis Haltija)

Mutta todella olin, rakastin kaikkea mitä maano teki miun naamalleni. Näytin kyllä omasta mielestäni ihan maahiselta. Päättäkää itse mitä mieltä olette. Sain taas miljoona cosplay ideaa lisää, koska nyt tiedän taas yhden muuntautumis tavan lisää!

Tutorial meikkiin:


Meikin ideana oli siis tutun 60v. juhlat Narnia/lord of the rings tyyliin. Pukeutuneita oli oikein mukavasti ja vanhemmillakin naisilla oli peruukit yms. vermeet päällä!

Minä:
Peruukki: Ebay
Mekko: Ebay -70´s vintage
Tissivyö:  Gina tricot
Korut : Kalevala - Michael Monroe
Meikit yms by Maano

Äiti:
Mekko- Lip service
Random mesh verkkopaita
Kaulakoru:  Ebay - Sailor moon
Peruukki : Ebay

Meikit yms by minä





muuta pukuloistoa 


Toisena meikkileikkinä olin tosiaan Maanolle bodypainting mallina 21.1 , tiesin että minusta tulee eläin ja perillä paljastui, että peurahan se oli Maanolla mielessä :)





Ennen ja jälkeen, että musta sain sympaattisen pojan : D
Vähän värikkäämpää postausta tälläkertaa  :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiiitoss kommentistasi:)