Sivut

torstai 10. lokakuuta 2013

Mah b-day!!!!!!

Hey shorty it's your birthday, we are going to party like it's your birthday!
 Not really, käytiin syömässä Marusekissä ja Tomi & Maano lahjoi minua :)
Leipaisin itselle kakkuva vadelma-suklaa-turkinpippuri, mah favorite.

Synttäreitä vietetään sit ensviikolla, kun on nuo maskeerauksen sm:ät ohi. 
Päivän asu koostui:
Hattu ja paita: Second hand
Bolero : Tiina Ulkuniemi
Koru: Sailor moon official
Hame/mekko : Lip Service
Kengät: Demonia
UUSI Laukku : iron fist




Tomilta sain Iron fistin sweets for my sweet laukun ja Lip servicen circuit city hame/suspenderit!!! OMFG
Maano meni vaihteeksi sekaisin ja oli tilannut mulle Sugar pillia ja lime crimeä jotka on olleet vamaan 5kk kohta mun ebayn ostoskorissa : DDD  Maano ei siis tietänyt että ne oli, mutta noh se taitaa hiukan tuntea mut : P 
Eliiiiii Lime Crimen no she didn't ja velvet red!!!!!  Plus tuo ihana ihana Cold Chemistry paletti!
Mah b-day was GOOOOOOOD! 

10 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! :)
    Ja ai että mitkä lahjat - tuntispa mun kaverit mut noin hyvin ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosksia! Noh Maano on kumminkin ollu mun lähipiirissä syntymästä asti joten :DDD vähän etumatkaa.

      Poista
  2. Onnea ^_^ Rakastuin tohon sun hattuun ja kenkiin<3! Upeit lahjoja kyllä, kelpais mulleki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parhaita löytöjä kyllä ikinä ja kiitos :)

      Poista
  3. Noi meikit on just munki haaveena! Eikä!:D

    VastaaPoista
  4. Ha! Tinde bongattu tänään I love me -messuilta! Pyyhälsit nopeasti ohi, etten ehtinyt edes moikata ja myöhemmin näinkin sinut merenneitona maskeerauksessa ;D Että jos ihmettelit, miksi joku puna-kihara-hiuksinen mustiin pukeutunut tyttö töllisteli niin täällähän minä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih hyvin bongattu, taidampa jopa muistaa sinut ! Minulla on kauhea kävelytahti aina päällä ja oli vähän koko ajan kiire joka suuntaan :P ps. mereneitona on kiva olla :)

      Poista
  5. ootko käyny jonku kokki koulun tai jonkun? :DD sä osaat niin hienoja kakkuja tehä! :DD sul on myös aivan ihania peruukkeja mistä yleensä ostat ne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitosta :) Olenhan minä leipuri-kondiittori ja käynyt vielä syventävän kondiittorin ammattitutkinnon. Peruukit ostan kaikki ebaysta enkä ole kertaakaan joutunut vielä pettymään!

      Poista

Kiiitoss kommentistasi:)