Sivut

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Se ainoa oikeaaaaaa!!!

Tiedättekö tunteen, kun saatte käteenne juuri SEN postipaketin?
Sydämmen tykytyksiä, tärisevin käsin avaat kauniin pakettisi ja siinä se on!!
Unelmiesi ebay ostos "kimaltelee" kädessäsi kuin Edward Cullen!!

Minulle tämä unelmien ostos on aito Pokedex. Halusin sen jo 9 vuotiaana joten, jos haluan sen vielä 14 vuodenkin jälkeen, i see no wrongs. Samalla myyjällä oli myynnissä myös 2.kauden digivice joka on toinen ihanuus mitä olen pienestä pitäen tahtonut. Molemmat toimivat moitteetta ja ovat priima kunnossa.

 Samassa kuvassa näkyy myös ihanaakin ihanampi Tailmon pehmo jonka kotiutin kirppikseltä, olen aina fanittanut juurikin tuon digimonin omistajaa, ala-asteella äiti suostui jopa tekemään replica vaatteet sen hahmon vaatteista minulle, äiti on rakkain.

 Ostin myös crafts tavaraa,  koska aion tehdä kermavaahto hiuspannan johon tulee kaikkia herkkuja päälle!
Näette sitten kun saan sen valmiiksi.
Crafts:it ovat peräisin Etsystä.

Nostalgian kohina jatkuu!!
Ostin Etsystä tietyltä myyjältä JEM AND THE HOLOGRAMS korvikset ja samalla myyjällä oli vielä POKEMON hiusklipsitkin myytävänä. En voinut vastustaa! Olisihan siellä ollut vaikka mitä muuta, mutta piti hillitä itseään edes vähän.
Jem and the holograms vhs-kasetit ovat syy miksi olen laulamiseen ja shokkiväri hiuksiin niin kovasti rakastunut. Unohtamatta hahmojen ihania 90-luvun vaatteita, ah rakkautta.
Pieni päivän piristys joka kerta kun kuuntelee jonkun noista biiseistä, sopii salille ja arkeen terveisin soittimeni on täynnä näitä biisejä.


Hyväntuulisissa tunnelmissa
- Tinde

7 kommenttia:

  1. Oww mun veljellä oli toi samainen pokedex kun pentuja oltiin. Olin ihan superkateellinen koska pukki toi sen sille eikä mulle ;o

    Ja btw, tein itte kans kermavaahtojuttuja rasioihin, oon ihan koukussa :__:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että joku muukin on obsessioitunut :D Pokedex on parhautta!

      Kermavaahto asiat on aina himottaneet mua varsinkin kun osaa jo valmiiksi pursottaa, katsotaan vaan miten käy pannan kanssa!

      Poista
  2. Ihania etsy löytöjä. Ootkos muuten tähän myyjään törmännyt? http://www.etsy.com/listing/129832444/cosmic-heart-compact-necklace-cosmic?ref=shop_home_active Itsellä on toi heart compact ja crisis moon compact ja ovat kyllä olleet joka pennin arvoisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen tuotakin katsellut, ihanahan se on ja taitavasti tehty, en ole vaan koskaan itse sailor moon hahmoa fanittanut, Venus on paras!!! ja sydämmet ei jotenkin iski minuun.

      Poista
  3. Eikä, mulla on vieläki toi Pokedex tallessa! Ja se toimiikin! :D Paljon maksoit tommosesta? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pokedex <3 tääkin toimii ja maksoin tästä vaivaiset 7 puntaa koska kukaan muu ei lähtenyt huuto kisaan :D

      Poista
  4. Oon niin kade pokedexistä ;__;

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)