Sivut

torstai 20. kesäkuuta 2013

Dumtss dumtsss padadumtss

Juhannus tunnelmissa täällä pakkaillaan Tomin kanssa koska perinteisesti lähdetään mökille ihmettelemään nutipäitä ja hyttysiä!

Viime lauantaina siis olen ystäväni Tiina Ulkuniemen vaatteiden kuvauksissa ja kohta näette kuvasaldoa.
Tiinan vaatteissa on sitä jotain joka saa minun vaatemakuni ihastumaan. Yksityiskohtaiset ja mukavan bondage-tyyliset vaatteet varsinkin. Itse artisti = Tiina on oikeastaan pitkän ajattelun jälkeen minun kauneus ihanteeni keskipisteessä. 

Tässä teille kuvia ihmeteltäviksi jos jostain syystä norkoilette koneen luona juhannuksena.
Meidän mökillähän tuota sähköä ei mistään muualta saa kuin aurinkopaneelista ja sitäkin pitää säästää :)

Kaikki kuvat By: Eliza Rask
Vaatteet by Tiina Ulkuniemi
Malleina kuvissa minä, Tiina itse, Disa Warto 



Mallina minä ja vaatteiden tekijä itse



Mallina Disa Warto










Hyvät juhannukset kaikille <3 p="">

7 kommenttia:

  1. Tosi siistejä vaatteita, ja kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Vau mitä vaatteita! Ja tykkään selkätatskastas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwws kiitos! Tatskaa pitäis jatkaa kun vaan löytäis oikeenlaisen idean :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos <3 oli mielettömän mukava kuvaajakin!

      Poista
  4. Ihania vaatteita ja hyviä kuvia kaikista!

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)