Sivut

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Sininen vs. punainen

Mekko: Living dead souls
Peruukki: ebay
Kengät: Pleaser

Näin hurmaavana sitä oltiin eilen menossa kantakapakan erotiikkabileissä. Olen nyt vähän ilkeä, mutta minä en vaan ymmärrä strippausta. Tulee kauhea myötähäpeä vaikka voihan joku tykätä sitä tehdäkkin. Jotenkin ei vaan uppoa minuun kyllä yhtään. Kumminkin tuli bailattua aika hillityllä fiiliksellä, oli joku tuntematon dj joka soitti melkein pelkkää technoa joka ei ihan minuun iske. Sitä paiti kantabaatin tanssilattia on pienempi kuin meidän vessa : DDD Eli aika mitätön.

Ostospäivitys!!!!!! Nyt löytyy Biothreatin hame  JA paita!!! Olen tota paitaa kuolannut vaikka kuinka pitkään ja nyt se oli kaverilla myytävänä!!! Huomaa taas kuina lipparin koot kusee. Paita on kokoa S ja mulle menee yleensä m-l paidat... Weird.
Nyt mulla on kesäpaita, ihana, ihana kesäpaita!

Muuten, sinä joka aina painat näitten postausten perään tuota -Ei kiinnostava- nappia.
Miksi näin on ja mikä sitten kiinnostaa?
Just asking....

3 kommenttia:

  1. Nuo Lipparin Biothreatit on kyllä siistinnäköset sinisinä! :) En oo ennen nähny kun harmaa-mustina nuita, mut nuo on hienot sinisinä ja soppii siulle varsin hyvin. ^^

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Niin on! Nyt se on tällänen kamala mcgyver välimalli enne kunnon pitkää :D

      Poista

Kiiitoss kommentistasi:)