Sivut

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Se vähän erilaisempi ihminen

Pieni hajatelma internetin ihmeellisestä maailmasta ennenkuin kerron viikostani.
Keskustelu foorumit... Voi ketun keskustelu foorumit, nimimerkin taakse on niin helppo piiloutua, että oikein V'tuttaa välillä.

Minä olen sellainen ihminen, joka suuttuu muitten puolesta ja puolustaa muita. (Lukekaa tässä kohtaa Maano  :D)  Kaikkea shaibaa sitä ihmiset osaa kirjottaa nimettömänä nettiin täysin tuntematta ihmistä ketä ne haukkuu, onneks mm. Maano osaa ottaa sen huumorilla, kun moni vois ottaa aika verisesti itteensä.
Oh well, hater gonna hate. Me ei kuitenkaa mihinkään muututa joten shut the fuck up ja kasvakaa aikuisiks :DD Sen verran aion pilata iloanne ja kertoa, että minä ja maano saadaa järjettömät naurukohtaukset niistä kommenteista, että kiitos kun saadaan nauraan teidän kustannuksella!


Asiasta kippoon, Ihanaa kun on pitkät vapaat! Kuten viime vuonnakin käytiin Tomvin kanssa american car showssa.  Lip Servicen High Voltage kokonaisuus palveli enemmän kuin hyvin siellä. Kuulin kyllä sanan space invader jokun miehen suusta, mutta olin vain imarreltu :DDD 

Sama juttu kuin viime vuonna, hirveä autojen tuunaustarve kihisee vaikken autoista paljon tiedäkkään, olis kyllä sairaan makeeta osata keskustella autoista ja oikeesti värkätä niitä. Ehkö mä pysyn noissa autonmuotoisissa kakuissa :D  ps. Ilokseni, sali on auttanut ja olen taas laihtunut hieman!
Reeni-into on 200%:nen ja personal trainer on ensiviikolla.

Ostin goottikirppis 2.0 kautta ihana boleron (taas samalta myyjältä, olen niin rakastunut tämän neidin kädenjälkeen!!) Ihana vähän holster tyylinenbolero selkänyörityksellä! niin yksityis kohtainen ja parempaa laatua sais hakea kissojen ja koirien kanssa! Bolero palveli enemmän kuin hyvin heti eilen baarissa!

 

Mitäpä teidän aurinkoiseen sunnuntaihinne?

2 kommenttia:

  1. Vau, sie oot kyllä upeen näkönen näissä kuvissa! :O Varsinkin tuo ensmäinen on ihan huippu, tausta soppii aika hyvin hopeiden vaatteiden kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen <3 Onneks oli edes tuon verran aloa parkkihallissa :P

      Poista

Kiiitoss kommentistasi:)