Sivut

maanantai 10. joulukuuta 2012

Wind of change

Ajattelin ruveta muuttamaan blogin ulkoasua ihan kunnolla ja panostamaan vähän enemmän asia/mielipide kirjoituksiin. Jotenkin -Ostin tätä ja sitä moimoi- postaukset alkavat käymään tylsäksi.

Hyvä aasinsilta viime hetken ostoksiin, ostin cybershopista kaksi pakettia tumman ja vaalean vihreää hiusta.
Ajattelin tunkea niitä hiuslisäkkeisiin joita rupean värkkäämään, olen myös totaalisen rakastunut erilaisiin peruukkeihin joita onkin kotiutumassa minulle 3 kappaletta ebayn ihmemaailmasta!
Tulossa on punainen,sinivalkoinen ja tumman sininen.

Uusin ostos on tämä :

Tuli käytyä tämä päässä Akaassa Maanon kanssa kanta baarissamme ja no.. empä taida mennä uudestaan "tavallisilla" hiuksilla. Selvästikki tämän väriset hiukset olivat vanhoille miehille -Koske ihmeessä- merkki ja sain useammallekkin huutaa kauniin "Painu nyt **tuun siitä."-lauseen. Minä olen persoona joka räjähtää, jos joku yrittää tunkea minun personal spacelleni. Ompahan tullut testattua tavis hiuksetkin ja sinisissä pysytään kahta kauheammin!!

Viime keskiviikkona oli TomVin työpaikan pikkujoulut, yllätys yllätys olin ainoa... shokkiväri hiuksinen. Hauskintahan tässä on se, että parilla muullakin nuoremmalla työntekijällä oli puolisot mukana (2 siis) ja kumminkin illan päätteeksi minä olin se joka heitti rivoa läppää ja naureskelin  Tomvin ja tämän työkavereiden kanssa. Pari vanhempaakin kaveria uskaltautui tanssittamaankin! Olen otettu, herrasmiehistä on aina pulaa : D
Illan asuna toimi Lip Servicen - Looks that kill mekko
H&M - takki/bolero joka repesi hihasta viime baari reissulla
Mustat stay upit ja parit korut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiiitoss kommentistasi:)