Sivut

tiistai 27. marraskuuta 2012

Natural = Ugly?

Miksen minäkin perässä, kun muutkin.
Kun minä olin nuori (ylä-asteella) tytöillä ei ollut meikkiä. Paitsi truu gooteilla kajaalia ja muilla huulikiiltoa tai ripsaria äidiltä lainattuna.Muistaakseni juuri ylä-asteella kaveri laittoa miullekkin ensimmäiset kajaalit ja se tuntui kamalalta!

Minusta on kamala ajatus, että 10-vuotiaasta lähtien mietitään mikä meikkivoide pitäisi ostaa >_< 
Pistää melkein vihaksi.

Minulle meikkaaminen on huvin vuoksi tehtävää ehostusta. Lähdetään syömään kaupungille suunnitellusti, mennään laulamaan karaokea/baariin , sukujuhlat.
Muuten liikun meikittömänä sanotaan 80% viikosta. Töihinkään ei ole ollut mitään järkeä meikata, koska siinä ei ole leipomon lämpötiloilla mitään järkeä.
Se on hassua miten moni ja varmasti itsekkin kritisoin kadulla vastaan tulevia ihmisä mielessä ja muutaman ihmisen kanssa avoimesti. Kyllä olen todella ilkeä persoona, mutta sentään meillä on Maanon kanssa koodisanasto ettei ihan suoraan huudeta kadulla.
Tässäpä tämä sitten on = meikitön kuva (Mikä minun blogissa ei ole mitään uutta.)

2 kommenttia:

  1. Mulla on yleensä vahvat meikit, mutta silloin kun jaksan meikata. :D Ulos en kyllä mene ilman meikkivoidetta tai kulmien vahvistamista. Nykyään heräilen noin 10 min ennen kuin pitäisi talsia bussipysäkille, joten vedän vaan vaatteet niskaan, harjaan hampaat ja lätkin voiteen naamaan. That's it. :D Aatella, että oon jossain välissä jaksanut tehdä kunnon sotamaalaukset kouluunkin. Ei kukaan niitä siellä kattele kun röhnöttää koneen ääressä joskus 8 tuntiakin.

    VastaaPoista
  2. Tuo on muuten jotenkin epä-Tindemäinen lausahdus tuo "Miksen minäkin perässä, kun muutkin." Aihe hyvä mutta tuo lause pisti silmään. :)

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)