Sivut

torstai 4. lokakuuta 2012

Minä nyt, silloin,tuolloin ja eilen.

Lightness heitteli minua tuossa jokunen aika sitten haasteella joka tuntuu kiertävän monenkin blogia ja on mukava kuulla muitten muistoja ja suunnitelmia elämälle : ) Nyt on miun vuoroni.
(tuo blondi, luonnollisesti)
Kymmenen vuotta sitten:
Olin melkein 12 vuotias
Sain hammasrauda joiden syystä en halunnut hymyillä ihmisten ilmoilla pitkään aikaan.
Samaisena vuonna sain myös silmälasit.
Olin itsepäinen pieni hirviö.
Olin se outolintu joka leikki poikien kanssa vuorenvalloitusta, mutta silti minulla oli luokan pisimmät hiukset.
5 vuotta sitten:
Olin suorittanut mopokortin ja oli kevarikortin vuoro.
Vaihdoin tyylini kokonaan amitsun 3 viikolla. Camo-kuosi iski päälle ja vaaleat pitkät hiukset pätkäistiin hartia mittään mustaksivärjättynä. Myöhemmin hameet ja mekot löysivät tiensä miunkin päälleni.
Piirsin paljon ja harrastin tanssia, mutta lopetin Vartion johtajan hommat.
"Rakkauselämä" oli tuskaa eli on-off suhde.
J-pop teki pahasti tulosaan.
3 vuotta sitten:
Pariuduin entisen avokkeni kanssa suhde kesti about 2 vuotta, kiitos siitä.
Otin ensimmäisen tatuointini.
Kävin Uudessa-seelannissa työssäoppimassa.
Olin Maanon meikki mallina useampaan otteeseen.
Tutustuin iki-ihanaan Tipsuun!
1 Vuosi sitten:
Kävin ensimmäistä kertaa Edinburgissa.
Innostus erikoiskakkuihin nousi kohisten ja kaikkea tuli väkerrettyä kotonakin töitten ohella.
Olin mallina Maanolle maskeerauksen SM-oppilassarjassa jonka maano voitti :)
Pelasin Unen kanssa Twilight juomapeliä!
Erosin avokkeestani ja muutin Jyväskylästä takaisin Toijalaan.

Kuluneena vuonna:
Olen oppinut olemaan sinut vartaloni kanssa.
Tutustuin Tomiin ehkä omituisimmalla tavalla ikinä,
 föööl in laav, muuttanut yhteen ja kihlautunut tämän hölmön kanssa.
Olen asunut Hyvinkäällä ja nyt Tampereella.
Olen oppinut elmänä olevan vittumaista ja ihanaa.
Olen vaihtanut hiusten väriä 5 kertaa.

Eilen minä:
Kävin vohvelilla Tomin kanssa vaikka piti mennä salille.
Ilahduin töissä, kun kuulin että saan kehitellä tiskiin mitä vain uutta.
Tein uunilohta ja perunamuusia!
Sain isältä kakkutilauksen!!! Tämä on siis iso asia!!
Sain kuulla että päästäänkin Edingurgiin Tomin kanssa!!
Tänään minä:
Teen Mini cooper kakun.
Otin neljännen tatuoinnin.
Popitan Aguileran Your Body- Biisiä täysillä!!!!
Suunnittelen synttärikakkuani.
En varmasti tiskaa.

Ylihuomenna minä:
Olen kuollut malli.
Minuun kiinnitetään latex härpäkkeitä.
Juon varmasti runsaasti kahvia.
Käyn katsomassa äitiä ja isää.
pidän ylläni maailman pienintä ja läpinäkyvintä mekkoa :Z
Vuoden päästä: 
Olen toivottavasti saanut itseni sellaiseen kuntoon kun tahdon.
Hopefully married : P
Toivottavasti pääsen vaikuttamaan enemmän työpaikkani asioihin.
Olen parantanut lauluani.
Olen kahta tatuointia rikkaampi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiiitoss kommentistasi:)