Sivut

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Tuparit + kämppää

Tulipahan viimeyönä kukuttua kolmeen asti yöllä tuparien merkeissä : D Huh huh, kiitos ihanat ihmiset jotka olitte paikalla ja ilostuttamassa iltaamme! Ainakin ittellä oli ihan sairaan mahtavan mukavaa.
 Ensimmäisinä ja 15min aikaisessa saapuivat Ravenoaris ja tämän miehike. 
Kaikkien paikalle saapuvien kanssa oli sovittu nyyttikestien tapaan tuotavat syötävät, jotka tälläkertaa oli subi-leipien aineksia. Minä leivoin ja kasasin leivät immeisten toiveitten mukaan ja voin kyllä myöntää nauttineeni ruoanlaitosta isommalle porukaalle :)
 
post it- laput 4 the win! Innostuin myös tekemään sitruuna marenki kakkua :) 
Maano toi tuparilahjan vaikka käsky kävi ettei sais, ihana nainen <3 Siksi minulla on tässä kuvassa hullunkiilto silmissä : D Tällaisia asioita toi maano:
Työn touhussa.
Illan mittaan naurettiin paljon, syötiin hyvin (kiitos katjalle kinkku-pekoni piirakasta!!!) ja pelattiin hyvin hysteeristä aliasta. Kiitos tuhannesti kaikille paikalla olijoille!! Laav juu all.

Jos ja kun tietysti tahdot nähdä kunnon postauksen kämpästä ehdtan että poikkeat täällä :
Tomilla on kunnon kämppäpostaus ja miksipä minä samanlaista kirjoittaisin : )
 

4 kommenttia:

  1. Jee kiva et tykkäsit :) EN NÄYTÄ YHTÄÄN ITTELTÄNI TOSSA YHESSÄ KUVASSA???? Ja oli niin mahtavaa kiitos <3

    VastaaPoista
  2. Awww, onnea uuteen kämppään! (vaikken päässyt sitä paikanpäälle toivottamaan vaan olin kuiva ja harmaa muori töissä xD)

    VastaaPoista
  3. miks et oo normaaleissa vaatteisa??? sitte miks sulla on peruukki?? aika kummaliista!! :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenhan mä tässäkin postauksessa normaaliessa vaatteissa, eikä tässäkään postauksessa ole peruukkia päässä. Nuo on ihan mun omat hiukset.

      Poista

Kiiitoss kommentistasi:)