Sivut

torstai 24. marraskuuta 2011

Mr. Impossible

Update 29.4.2014
Huvin vuoksi ja ajankuluksi listaa asioita joita minun täydellisessä miehessäni olisi!
Mr. Impossible lista :
- Huumorintaju (on se tärkein ominaisuus)
- Seurallinen eikä mikään ihme sulkeutuja
- Yleisesti rehellinen ja mukava (muillekkin kuin minulle)
-Tasapainoinen eli mm. päässyt jo sen inttäjä vaiheen ohi
- Jos harmittaa niin osaisi puhua asioita kuin asioista

- Ruokaa/ ruoanlaittoa rakastava
- Hellittelynimiä käyttävä

- Katsoo jokaikisen Disney-leffan kanssani, jos niin vaadin!
- Tykkään ostella random lahjoja, mutta niitä on myös kiva saada!!
- Tietysti aktiivinen makkarinpuolella
- Kiinnostus goottivermeisiin ja/tai cossaamiseen plussaa
- Vittuilukin saa luonnistua
- Mie olen päässyt ohi huutamis riidoista joten puhumalla pitää selvitä, mutta olen herkkä ns. väärille äänensävyille. Jos minulle tiuskitaan samaa saa itse kuulla.

-Minulle on turha kiukutella, jos jokin asia ei mene niin kuin haluat, kaikki ei aina toimi, se ei ole silti minun syyni. (Aina)

-Tajuaa, että itkevää ihmistä pitää halia ja hyssytellä. Mitä väliä sillä on mille itkee, silloin tarvitsee tukea!

- Tykkää halia ja pusutella päivittäin, koska mulla on paha tapa halia nonstop,
muttei mitään kielareita junissa yms. se on vaan hyyh!
HOXX TÄMÄ! 
En tahdo ikinä kuulla, että "halikiintiö" on muka täynnä!!

- Antaa miun rampata kavereilla eikä suutu, jos en haluakkaan viettää kaikkia iltojani kotona
-Ei harmistu miun vaatteitten hamstraamisesta/rahan käytöstä ja suosii kirppareita
- Minä kerään anime ja manga figuureja deal with it, mangaakin löytyy n.300 kirjaa
-Kenkiä pitää naisella olla niin paljon kuin mahdollista, ei vastaväitteitä
- Kyllä minäkin pelaan pleikkaria

- Olisi kivaa, jos jotenkin mies osaisi motivoida miut liikkumaan (mission impossible)
- Jos minä lyön käteni tai potkaisen jalkani esim. tuoliin, minä kiroan ja kovaa. Kestä se
-Vähintään 10- 20cm minua pitempi! Ei ole kivaa olla koroilla miestänsä rutkasti pitempi

- Perus hygieniasta huolta pitävä. Pallihien haju joka kerta kun perseensä nostaa... hyi.
Pesemättömät hampaat ja 3 viikon hiki paidat hyi stana.

Nämä tuli miulla mieleen ekana, mites teillä arvoisat lukijat?

1 kommentti:

  1. Kuulostaa kyllä mahdottomalta, mutta ehkä jossain on mies joka on juuri sitä mitä etsit : ) Ite meen intuitiolla, pelkään ihastumisen tunnetta, mutta tänä aamuna heräsin parisuhteellisena naisena. Ukko sano eilen, että se on jo pitkään ollut sille kun parisuhde, koska ei oo tapaillu muita. Tiedä sitten onko se juuuuuri sitä mitä etsitään, mutta sen näkee :)

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)