Sivut

lauantai 5. helmikuuta 2011

Meikiä ja hoilotusta

Noin ikkään kuten otsikko kertoo maanoliini meikkasi minnuu taas.
(tällä kertaa vähän rajummin)
Tykkään ihan sikana tosta meikistä <3<3<3
(huomatkaa maanon piilarit)
Sittemmin illalla päätettiin lähteä meidän vakio baariin hoilottamaan karaokea. Meni harvinaisen hyvin kun, pääsin kokeilemaan uutta laulu tekniikkaa jonka opin vahingossa.
Sit kun musta tulee iso ja kuuluisa, palkkaan Maanon meikkaan mua aina.
 Maano jaksoi tehdä mulle "toisen naaman" ja tolkuttoman punaiset huulet, rakastin niitä. Pitää ostaa huultenrajauskynä, tuli meinaan huomattua että, pysyi koko yön huulet kasassa eikä tarvinnu huulipunaakaan kun 2 kertaa lisätä!
Olen tosi iloinen ja silleen : D
Tästä tuli nyt ihan selvästi Tii& Maano postaus....
MUISTUTAN VIELÄ ARVONNASTA!!
ENÄÄ SUNNUNTAI AIKAA OSALLISTUA! 

5 kommenttia:

  1. Maano: Haaaa <3

    Tarua: Kiitos kovasti :) Maano on aika hyvä valokuvaaja ja meikkaja. Mä vaan katson alas :DDD

    VastaaPoista
  2. Kehuskelin kuvia jo Questionissa, mutta kehutaan nyt vielä täälläkin! :) Oot ihan mielettömän upean näköinen! Menikö muuten kauan tuon taiteilussa?

    VastaaPoista
  3. Niniane: Kiitus :)En yhtään muista kuin kauan meni, mä vaan istuin ja kahtoin kun, maano pomppi onnesta onnistuessaan noin hyvin :3

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)