Sivut

maanantai 24. tammikuuta 2011

Kevät mieltä ja keveyttä

Hoh hoh, huomaa kyllä että, ihmiset alkaa taas tähän aikaan alku vuodesta miettimään mitä jouluna tuli syötyä.
Tässä moni fellow blogaaja on puhunut joulukiloista/laihduttamisesta yms yms.
Mutta mitä voi odottaa jos yrittää olla standardien mukaan "kaunis" kun, tämä on muka kauneutta:
Ylhäällä vasemmassa kuvassa mallin käsi on pelottavan ohut sen sais puutarhasaksilla poikki!!!(tavallisillakin kun, vähän nitkuttais) ja hyvät ihmiset perse!! Missä on perse?

Miun mielestä naisilla saa olla perse! Ihan tyhmältähän so näyttää ko pistät ihanat housut jalkaa ja sivuprofiilista näytät ihan suoralta koko selkäpuolelta.
Alemman mallin jalat voi jestas, mä luulin että, mulla on pitkät jalat ko oon muutenki 178cm pitkä mutta, ei jumantsui, mahtaa totakin ihmistä harmittaa ko ei saa reisiä yhteen toisin ko meikä jos, on kylmä : DDD
Mutta siis nämä kuvat antaa sun ymmärää että, aina siiis ihan aina pitää olla täysin fit ja kun. kaikki cosmotkin  yms. muut sanoo et miehet haluaa naisen joka pitkää huolta itsestään.... Tarkoittaa sekin mitä?
Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.

Mo olen huomannut ettei ne kunnolliset miehet sieltä baarista löydy vaan ne tulee sattumalla vastaan.
Eikä niitten pitäis olla ensimmäisenä kahtomassa et joo onko sun tissit kuinka firm tai A vai DD-kuppi.
Tai onko rasvaprosentti nyt nolla vai mitä.
Ähäkutit miun mies sanookin että, hää on tyytyväinen jos miekin oon, se on rakkautta se!!

Kauneus on siellä miedän pienessä mielessä jonkinmoisessa kahleessa aika pitkään ennen kun, sitä tajuaa olevansa just ihan yhtä hyvä kuin vaikka se ylä-asteen "Liisa".

Siitä inspiroituneena piirsimpä kuvasen ja päätin että, laihduttakaa te mun puolesta ko mä en jaksa ajatella sellasta että, pitää olla samanmoinen palmu kun lindexin mainostytöt ynnä muut. Joten liikkukaa ni mie käännä kylkevä sängyssä ja kiduttakaa ihteenne laihiksilla ni mie leipasen kakkuva : DD

Voitin muuten 2 kutsuvieraslippua Burleaque-elokuvan ensi-iltaan helsinkiin ens Tiistaiksi. Mennään ihan V.I.P meiningillä sinne Alexin kanssa <3
Tii kuittaa!
Kuvan saa clicketi klikaamalla oikeankokoiseksi, käsin piirretty koneella väritetty.

2 kommenttia:

Kiiitoss kommentistasi:)