Sivut

maanantai 26. huhtikuuta 2010

50 asiaa minusta










Tätä kukaan kumminkaan lue mutta:

1.Muutan Tampereelle enskuussa ja jänskättää jo nyt.

2.Tadon kaiken heti esim. kesäbody olis ihan kiva parin päivän kuntoilulla.


3. Mulla on kamala tarve päästä kesäkuntoon kun poikaystäväni on jo kesäkunnossa.

4. Rakastan karaoke laulamista ja ole osallistunut x-factoriin ja idolssiin. Jos saisin päättää, laulaisin joka viikonloppu karaokea.


5. Tahdon kissan, ehdottomasti nyt heti.

6.Teen töitä paikassa jossa en taho olla, onneksi sieltä pääsee pois kohta.

7. Toisinaan kulutan energia juomaan tuhottoman paljon.Ei mitään hajua miksi.

8.Kuuntelen sekaisin rokkia, poppia ja j-poppia, RnB:tä sekä hiukan klassista(mitä en myönnä).

9. Amitsussa mulla oli ihme gootti/cosplay kausi, kuljin siis gootti vaatteissa kissankorvat päässä. Sama kausi on nytkin muttei niin pahana.

10. Joskus tuntuu että maailma kaatuu päälle ja sitä sitten valitetaan... Suomennos = menkat 3 päivän sisällä : DD

11. Olen harvinaisen onnekas, voitan usein rahaa tai hassun palkinnon.

12. Olen korviani myöten rakastunut japanilaiseen ruokakulttuuriin. Tämän takia menen Marusekiin tai hanabiin aina kun mahdollista.


13 .Omaan erittäin kummallisen tyylitajun, Maamaa voi vahvistaa että mun kanssani on todella vaikea shopata normi kaupoissa. "Tää olis ihan kiva ellei tää näyttäis tältä." tai "Mun vaarilla on tälläset" (raita legginssit) välillä myyjätkin pääsee repeilemään.

14. Rakastan piano,viulu ja muutenkin instrumentaalisia kappaleita, niihin saa keksiä oman tarinan.

15. olen ihan leffa-friikki nykyään pakko ostaa leffoja jos rahaa on sen verran ylimääräistä, auto- taistelu ja tanssileffat MUST HAVE!

16. turhaannun jos tekstaan jollekulle eikä tämä henkilö vastaa tarpeeksi nopeasti.

17.Olen ammatiltani leipuri-kondiittori mutta, sille alalle ei oikein työpaikkoja ole auki :(

18. Joskus hamassa tulevaisuudessa avaan homokahvilan "Rainbow pride" ja myyn sateenkaarileivoksia ja muita ihania herkkuja!!! (huomatkaan yläosattomat mies tarjoilijat)


19.En tykkää tehdä normaaleja kakkuja tai niitä typeriä kuolleen vaaleanpuna-ruskeita Alexanterinleivoksia, sempä takia opettajanikaan ei miusta pitänyt. Kuvassa näette Sateenkaari leivokset, oma keksimä Vadelma-sitruunaleivos, sateekaari alexanterit ja karhu kakku. 

20. Harrastan Cosplaytä koska, se hämmentää ihmisiä ja puvut on kerrassaan ihania.
21. Tykkään ihan mielettömästi Christina Aguileran musiikista, Aguilera on niin voimakas nainen joka laulaa ihanan korkeelta ja kovaa <3 Maksaisin Aguileran konsertti lipusta mitä vaan.

22. Olen nähnyt Pikku G:n (älkää naurako se oli iso juttu sillon :D ) Koopin + idolssit 2009, Madonnan ja kohta Lady Gagan livenä.

23. Rakastan kenkiä.. Varsinkin tappokoroilla mutta, kun on mittää muutenkin 178cm niin korot jalassa lähemmäs 190cm. Voi aina tilailla baarissa muitten pään yli kun jalat ja kädet on niin pirun pitkät.

24. En ole paha kännäämään, otan pari silloin tällöin. Yleensä humala mittarini sanoo kyllä koska, ollaan niin humalassa ettei enää laulamaan pystytä.

25. En ole normaalin naisen muotoinen, multa puutuu vyötärö ja selkäni on helvetin leveä. Yritäppä löytää tälläselle laudalle edustavia vaatteita.

26. olen hesessä ja ravintolassa töissä joten, en ymmärrä miksi porukka haukkuu hesemättöä. Oon nähny aineet mistä ne tehdään, eikä niitä tehdä mistään paskasta.

27. Olen huono pitämään salaisuuksia muuta olen opetellu pitään niitä nyt paremmin.

28.En hirveästi välitä mitä ihmiset musta ajattelee, Irvistän teille ja jatkan matkaani :P

29. Kun lähden pihalle skullcandyt päässä auon aina suutani musiikin tahtiin, hymyilen vastaan
tulioille jos on joku hyvä biisi matkassa. Toisin sanoen ihmiset pitää mua sekona.

30. Päätin että haluan yhden kakaran sitten joskus, sen on pakko olla tyttö ja ihana.



31. Teen usein hyviä kirppari löytöjä tai sitten modaan huonommista löydöistä jotain kivaa.

32. Me tehdään Maamaan kanssa koruja Fimo-massasta ja mennään Animeconiin myymään niitä. Varaa omasi :P Täältä

33. Rakastan kuunnella laulua jossa on harmonioita nam..




34.Minulla on paha kilpailu vietti, kaikki on minulle kilpailua tiettyjen ihmisten kanssa. Varsinkin autoilu.

35. Joskus olen ylimielinen ja sanon asiat rumasti,kestäkää se : D

36. Olin 2 kk Uudessa-seelannissa työoppimassa, opiskelu paikan yms sovin kaiken yksin ja kuolu auttoi lennoissa.

37. Piirtäminen on ihanaa vaika se onkin ihan persiistä välillä : D

38. Ajattelen joskus englanniksi, en yhtään tiedä miksi.. Sit kun meillä on mukula Alexin kanssa opetetaan sille lapselle englantia ja suomea. Btw Alex on puoliksi kanadalainen.

39. Äiti on mun paras ja rakkain roolimallini aina, onhan se vähän ärsyttävä yms. mutta äitiä ei voita kukaan.

40. Minulla on yksi tatuointi selässä ja nyt haluaisin 2 lisää jalkoihin.


41. Ben&Jerrys jäätelä on parasta mitä maapallolle on ikinä keksitty. Naaaaam!!

42. Voisin ostaa tuhat miljoonaa paria kenkiä mutta kun, jalan kokoni 42-43 niin ei paljon normaali kaupoista kenkiä ostella.

43. Olen ajanut kevari kortin joten kohta kun täytän 20 saan ajaa niin iso moottori pyörää kuin huvittaa.

44. Repeilen netillssä LOL catseille ja demotivattoreille.
 
45. Minulla on pari tosi hyvää kaveria ja monta kaveria ja tuttua.

46. Tykkään halata mutta, usein ihmiset tulkitsevat sen tunkeilevaksi.

47. Huomasin että tuttuni kävi treffit pimeässä- ohjelmassa ja sain taas huomata että samanlainen kanahan se vieläkin on : DDD

48. Tykkään repaleisista vaatteita mutta, mulla ei ole bodya vielä pitää sellaisia joten pitää nyt tyytyä ketjuihin.

49. Olen todella sekainen ihminen yleisesti. Vaatteet vaan sattuu jäämään lattialle.

50. En selviäisi ilman aamupalaa.

Tässähän tämä. :)

4 kommenttia:

  1. Minä luen minä luen! Ja oot ihana<3

    VastaaPoista
  2. Mitä hävettävää klassisessa on?
    16. Sori :D

    Nyt tekee kans mieli tehdä tää, 50 on vaan paljon!

    VastaaPoista
  3. haha söpöjä juttuja :DD ja kyllä mieki sun blogiin enksyn toisinaan tutkiin ootko kirjottanu jtn :D vai että tampereelle muuttamassa aws.. mun lemppari kaupunki suomes *-*

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)