Sivut

maanantai 18. tammikuuta 2010

Kaikki 2 kuukaudelta.

Tässäpä olen ollut laiska ja muutenkin porsas, en ole jaksanut kirjoittaa yhtään mitään, toisaalta kuka tätä skettiä edes lukee : DDD

Mulla on tosiaan ollut tässä kohta 2 kk Adam vierailemassa täällä meillä.. jes.. olipas jännää. Eli siis rahaa on palanut ja joulukin meni jo. Lunta on niiiiiiin paljon että siitä sai tehtyä vaikka mitä jännää. Kuten pokemoneja, kyllä lapsetti vähän.vulpix


Onneksi aina välillä saa lapsettaa,kuten pulkkamäessä tai vuorenvalloituksessa, väitämpä että se on melki kivempaa kuin juominen... Kyllä! ja halvempaa.
Onhan kännääminenkn siis mukavaa.
Photobucket

Mitäpä sitten.. Ai niin opetin Alexin käyttämään värejä!!
Photobucket

Tai ainakin yritän, sanokaa nyt sille että värit sopii Alexille ^^ ja lyön kohta tota Adamia ellei se lopeta ton paskan musiikin huudattamista, on se kumma saatana jätkällä on kuulokkeet ja mä erotan biisin sanat vaikka se istuu toisella puolella huonetta. Mä tuskailen tässä kun, huusin Huuto.net ihanan gootihtavan epätasareunaisen hameen, MUTTA myyjä ei ole ottanut muhun mitään yhteyttä ja mä olen jo maksanut koko paskan ja tahtoisin hameeni!!! Ärsyttää hermottaa ja mä tahdon uuden tatuoinnin. Tässähän on siis vanha tattooni :
Photobucket
Mutta kaipaan jotain uutta johonkin kohtaan jota en ole vielä päättänyt. No eiköhän tässä ole tällä hetkellä tarpeeks juttua.

Tii kuittaa.
kiittimoimoi.

3 kommenttia:

  1. OI VÄHÄN IHANA VULPIX! ...kai se on vulpix..

    VastaaPoista
  2. Me tehtiin lumesta vaan miehiä tänne Kälviälle. :D Tapansa kullakin... xD

    VastaaPoista
  3. Alexille sopii värit kyllä todella hyvin! :) Tuossa uusimmankin postauksesi vaate-ostokset näyttivät erittäin hyviltä!

    VastaaPoista

Kiiitoss kommentistasi:)