Sivut

maanantai 30. maaliskuuta 2009

Viikon kuulumiset

Eli siis Maanantai aamuna lähdettiin Helsinkiä kohti öö... 5 aikaan aamulla. Auto matka taittui aika sulvasti siinä puoliunessa. Laukut tarkastuksen läpi ja konetta odottelemaan Sujata Masseyn kirjan kanssa. Bleeh on tylsää odottaa konetta. Se oli VAIN 2,30h Joku hassu mummo istu mun vieressä ja jutteli mulle. Se meni aika nopeasti siiiiiiis.



Amsterdamissa venailin sen 3-4 tuntia lukien kirjaa... Jee... Sitten Kiinalaisella koneella Hong kongiin.. soli ihan mahtavaa kun koneessa oli telkkarit jokaisella siiinä oli niiku öö.. 100 leffaa ja pysty tekemään oman musiikkilistan ku siinä sai valita 800 kappaleesta omansa. Oli tosiaan niitä leffoja laidasta laitaan useimmat uusimpia. Twilightia ja silleen. Päädyin katteleen simpsoneita ja frendejä sitten :D JA LEijona kuninkaan :DDDDD

Odotin sitten hong kongissa 7 tuntia ja söin todella yleellisen aamiaisen joka oli ihan kakkaa.



Näin paljon mä tylsistyin ja päätin nukkua laukkuni päällä :D

Sitten Hon kongista ulin Aucklandiin toisen 11 tunnin lennon jälkeen.. tuskaa >< Vihdoin Aucklandissa vielä 2 lentoa jäljellä. Pääsin sitten loppujen lopuks Dunediniin missa Adam odottelikin jo valkoisten ruusujen kanssa <3<3<3<3 Käysiin sitten Adamin isovanhemmilla juomassa kahvia, kaikki puhu vaan niin nopeesti ja mä olin ihan kuollu aikaerosta, nii ne kaikki oli vaan "et vooooi pientä" ><


Kerron myöhemmin lisää...
Tii kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiiitoss kommentistasi:)